Маркетингът печели на 1-ви април

Маркетингът печели на 1-ви април

Първият ден от месец април се празнува в световен мащаб като ден, в който хората си правят шеги един с друг. Макар, че не е официален празник, Денят на шегата е част от популярната култура. Много компании използват 1-ви април като начин да се доближат до своите клиенти, демонстрирайки чувство за хумор. Ето 8 умни маркетингови кампании за 1-ви април, които карат хората да се замислят:

 

1.Google

Този технологичен гигант има дългогодишна традиция да си прави номера на 1-ви април. През 2007 година в деня преди 1-ви април Google анонсира нова услуга, наречена „Gmail Paper“. Новата услуга ще позволи на потребителите да добавят имейлите си в „Paper Archive“ и Google би трябвало да ги отпечатва на хартия, направена от „96% пост-потребителски органични соеви храчки“.

 

2.Planet Fitness

На 1-ви април 2015 година популярната верига Планет Фитнес разкри новаторски продукт, наречен Reclino-max, който представлява шезлонг и едновременно с това фитнес машина. Компанията реши, че иска не само да внесе повече комфорт във фитнеса, но и „повече фитнес в комфорта“. Рутината от това да отидеш на фитнес и след това да си почиваш е остаряла. Reclino-max ще позволи на хората да правят и двете неща едновременно. Това е перфектният продукт за трениращите мързеливци. Жалко, че не е реален.

 

3.Вода за уста Scope

Компания Scope, която произвежда вода за уста реши да утвърди мястото си на пазара с „върховни постижения на бекона“. Измислицата била добре планирана и включвала професионално заснето видео, както и уебсайт и промоции в социалните медии. Било толкова добре и реално организирано, че хората наистина повярвали. Някои потребители дори искали да си купят тази „революционна“ вода за уста с бекон.

 

4.Twttr vwl annncmnt

Добре, в случай, че не сте разбрали заглавието, то гласи: „Съобщение за Twitter със съгласни“. През 2013 година обявиха преминаване към двустепенна услуга. „Twttr“ е безплатната версия, която позволява използването само на съгласни букви, а „Twitter“ е безплатната услуга, която включва и гласни. Беше абсолютно очевидно, че това  е измислица, въпреки че, някои тийнейджъри може и да са искали да повярват, че е истина.

 

5.Брансън и неговата нова планета

Може и да не сте чували, че Марк Зукербърг си е купил остров. Това е нищо в сравнение с това, което Върджин казва за Ричард Брансън през 2011. Компанията разкри, че Сър Ричард Брансън е купил бившата планета Плутон за неразкрита сума. По ирония на съдбата и въпреки мащабите си, това съобщения, което освен всичко друго е направено на 1-ви април, е много по-вероятно да бъде вярно, отколкото някои други шеги в този списък. Ричад Брансън е точно такъв тип човек.

 

6.Amazon Dash Button

Всички очакват шега на 1-ви април следователно може би това не е точният ден за важни суобщения. Въпреки това Amazon реши да направи неочакваното и стартира Amazon Dash на тази дата. Новият продукт е бутон, който се използва за незабвно закупуване на определени продукти, които преди това са му били добавени.Например, можете да имате Amazon Dash близо до мястото, на което съхранявате препарата. Когато свърши, можете да поръчате само с едно натискане на бутона. Много хора мислеха, че е прекалено хубаво, за да бъде истина и не повярваха в началото.

 

7.Паста за зъби на Whopper и Бъргър Кинг

Бургерите от Burger King са толкова вкусни, че човекът от рекламата на паста за зъби Whopper, не си мил зъбите цели две седмици, за да усеща вкуса на бургерите в устата си. Е, поне докато не се появила на пазара паста за зъби Whopper. Една от най-самостоятелно рекламиращите се рекламни кампании. Все още е сешно, няма съмнение.

 

 Оценете ни!
Оценете ни! Дай оценка на този разговор, за да подобрим обслужванeто +